Wednesday, February 20, 2008

ShApE AkU?

...hai, meh aku nak introduce skit psal aku ni shape..huhu...member2 aku skrg pggil aku feyza..kalau member2 skola,diowang panggil aku a.n.g.a.h...sbb ape diowang panggil angah?sbb....msa kat skool dlu..rmai sgt kwan2 aku yg sama speses n sama sebutan namanya ngn aku.ni la 1st time aku wat blog...so ayat pon tak power lg..x da xperiance la katakan...huhu...time buwink je aku mewepek kat blok ni...tp actly,skg aku ada keje yg lg pnting kena wat..assgnment tutorial hydro yg kna hntar kul 2 ptg ni!!!aku x wat pon lg..huhu.relaxnye aku???

hidup msti KooL..cewah..ape susah..kang kat klas aku jd la mesin potostat jap..hehehe...mgu ni aku mlas cam cipot ckit..myb tensen sbb test struktur design smlm yg ntahpape tu...ssah bebbb...hurm...seday2,cmne nak bg dekan sem ni?keje pon mlas?ishk2..

alamak...da lmbat,aku nak smbg wat tutor jap..nnt la aku sambung merapu meraban dlm blog ni k?
chow....koew teaw!!!!

No comments: