Wednesday, March 5, 2008

+d.i.a & a.k.u+


dia: ishk,awk ni..suka sgt minum teh ais!!!
aku: teh ais kan sedap..nape lak x leh minom?
dia: bkn x leh...teh ais,teh tarik..kan manis...tak elok la utk kesihatan...
aku : alamak...teh ais peberet drink la dr kecik..=( shedaynye x dpat mnom slalu...

tetibe je aku tringat pesanan si dia...dia mmg x suke aku minum teh ais kerap sgt..tp aku ni yg tolol sket..dgil nak mampos..last2 dia pon da x larat nak kasi kaunseling kat aku..hehe...skg aku da batok2..dah baek je aku mnum balik..pastu batok balik...x penah serik...ntah bile maw brubah da...dia mmg caring..betuah aku dpat die..nampak je si dia tu cam cool..tp penyayang siot...keh3=p mekasey ye kepada si dia yg bekenaan...jasamu dikenang q(^_^)p

2 comments:

Hafez Rachwan said...

koy si caring???..wakaka
what the fish!!!hahahaha

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

huh...ko tataw dia sbnarnya penyayang...mksud nama syafiq kan penyayang...betuah aku..koh3=p