Wednesday, March 12, 2008

+s.e.k.s.e.n.y.e m.e.n.u.n.g.g.u h.a.r.i.2 y.g m.e.n.d.a.t.a.n.g+

.....arghhhh!!!serabooooootnye pale otak aku ni...mkin bsar makin bnyk nak kena pikir..adus...alangkah baiknye kalau msa leh diputarkan balik..nak je aku kembali ke zman kekanak rebena ku...x pyah pikir pape..pikir nak maen ape ptg nnt dgn kwan2,pikir nak mkan ape pas balik skola,ke hulu kehilir kayuh gerek burukku (basikal dlm bhsa utara),main pondok2,aci ligan duduk (main kejar2 dlm bhasa utara gak) dan lain2...warghhhhhh...rindu zman silam...cam x caye je aku thn ni da nk msuk 22thn.rsa cam kecik je lg.ehehe...sume keje n urusan perbadi kene uruskan sendri..da x leh harapkan mak bapak...xda duit,da x leh mntak kat mak ayah...tak snggup aku asyik nak mintak je ngn abah..dia pon da le bnyk tnggungjwab...nak jga adik bradik yg 5 ekor lg kat umah..kambeng2 kesayangan dia lg...sian abah...so aku pon yg tgah kekeringan ni tepaksa le mencari rezeki sndr..jual jmbu n rojak di siang hr,malam lak aku meringankan tetulangku jual beger dr bilik ke bilik...naik sakit anak tekak aku jerit hari2 beger daging,beger ayam,benjo....hahaha.x pnah telintas dlm sejarah hdop aku pon nak wat keje2 cmni...malu gak..tp da desperate sgt...tepaksa le kan?skurangnye aku xda la wat keje2 mencurik cam si penyamun jambu aku tu...bek dia join aku jual jmbu or beger hr2 lg pekdah.aku bg la dia gaji skit.hahaha...hurm...korg sapot la aku ek?harap2 aku leh jd seorg yg tabah & bertambah matang pasni..cewahhh poyo jek..matang la sgt.=p

*p/s - kepada kengkawan yg dah bnyk sapot aku,thanx a lot ya!
penghargaan kepada:
+c.r.i.s.s+tumpang umah potong buah =p
+k.o.y+moral sapot
+p.a.k c.i.k b.u.a.h j.a.m.b.u+hrga jmbu kasi diskaun
+p.a.k c.i.k p.e.n.d.i beger+hntr beger hr2 kat aku

No comments: