Saturday, March 29, 2008

+u.p.d.a.t.e b.l.o.g?b.z l.a...=(+

+V.I.P terhormat+

haa....tau nape aku dah jarang update blog skg?huhu...tgok la kat atas...aku kan tetamu kehormat..bnyak function aku kena g minggu ni nak rasmikan majlis diorg...so,minggu ni turn karnival kerjaya kat uthm lak...ngehe..poyo jek..berangan lak aku nak jd v.i.p...haha=p

hurm....biasa la jd ajk protokol ni...remeh skit.bnyak mende nak kena wat...teks ucapan utk MC,perasmi,pengarah program,naib cancelor..pastu kena wat kad jemputan lak,sediakan gimik n montaj tuk perasmian dan lelain lg...mmg penat tak pyah cakap la...so...minggu ni kurg skit la msa aku spend ngn 'king of my heart'..huhu..cian dia..sorry dear..naseb bek dia paham...

sbenarnya mata aku pon da kuyu cam garfield ni...tak larat la nak taip pepanjang ni...kalau korg nak tambah,tambah le sendrik ek???sekian mekasih...mau tido da.....q(-_-)p kroihh...kroiiihh...

No comments: