Wednesday, September 30, 2009

+Dunia Baru+

Salam kepada member2, warga2 blog di luar sana dan sesiapa saja yg membaca entry ni...Ishk, dah kekok rasanya nak berblog ni, da lama sgt aku tak bercerita pasal kisah idop aku kat sni. Sblm ni kisah hdop aku bnyk psal stdy, kawan2, hang out...tp skg aku dah x mcm tu lg...hahaha

Sbb ape? sbb....aku dah hbes blaja pon..dah grad bulan 8 ari tu. Skg plak aku dah kerja di salah sebuah consultant firm kat Penang. Alhamdulillah rezeki datang. Bila da keje, sebok memanjang...tambah2 kerja swasta. Start keje kol 9pg...balik kol 6 ptg. Kdg2 time ada kerja urgent kol 10-11 mlm bru aku balik dr opis...sbb tu la da jrg sgt aku update blog ni. huhu...

Nyway, aku nak wish congratez to all my frens di luar sana yg berjaya dlm job interview n sesape saja yg da bekerja skg. Kepada yg masih menunggu apa kata try looking for kursus2 yg berguna cthnye CIDB or seminar2 yg berguna yg dianjurkan oleh badan kerajaan utk para graduan spt GEMs dsb...

Chowww...=)

No comments: