Friday, February 29, 2008

+b.e.n.g.a.n.g vs b.a.n.g.a.n.g p.a.r.t 2!!!+

+bekas aku yg suke bejalan jalan+

....ha, nak jadi ceter hr ni jualan aku agak laku la...so dlm bekas mmg full of money la...ntah cmne aku terlambat sket amik duit...dlam kol 3.45 ptg aku g kutip...sama mcm yg lepas,bekas jambu kosong tinggal seketul je jmbu & bekas duit kali ni hilang jugak entah ke mana kaki bekas tu bejalan...mmg x reti dok diam btol la bekas duit aku tuh! usha pnya usha...x la jumpa jugak..last2 aku fed up aku g la jmpa mak cik2 cleaner yg betugas kat stu tnya kot2 diowang ada nmpak or x bekas duit aku yg sjak 2 mnjak tu suka bejalan...pastu diowang pon reramai bekerumun kat tmpat jualn jmbu aku tu pok pek2 sumpah seranah si pencuwik durjana tu...last2 diowang tlg carikan bekas duit aku...akhirnya jmpa jugak...nk taw katne?kat tngga si pencuwik tu letak...xde ke bisnes dia nak wat selain bisnes kutipan hasil jualan jambu aku???waaaarrrghhhhhhhhh bengang aku taw!sabo je la....jaga kau si durjana,akn ku jejak kau sampai ke..ke mana ek?takkan neraka kot?hahaha..mana2 je la...tp tamaw itot dia g neraka..huahuahua=p

No comments: