Monday, March 17, 2008

++mona&mana da series++

~who is da cutest?~

...semakin tinggi tahap ketensionan aku,makin banyak la aku mrepek,mencarut,merapu kat blog aku yg ntah pape ni...haha.ntah la,keje mmg bnyk,tp aku lbh suka wat bnda2 yg x pekdah mcm kat atas ni...xda keje saje je g cr keje.wei...projek concrete design bla nak siapkan woi?data analisis projek trafik mana???adoi...x berminatnye nak wat keje2 yg melibatkan pengiraan ni...tak pon yg melibatkan teori2 yg perlu di hapal dan di simpan dlam memori otak aku yg dah penuh ngn bnda2 tak sepatutnya di isi dlm kepala otak seorg 'student'.

hurmmmm....klu nak di ikotkan aku x minat sgt civil ni...minat aku lbh kpada 'artistic work'...bnda2 yg slalu leh wat aku tenang..damai..aman...ha,keje2 cmni la...aku lbh suka luahkan prasaan aku mlalui lukisan, tak pon keje2 seni yg aku wat n post kat blog ni...

nak wat cmne..dah mcm ni takdir pejalanan hidop aku..trima jela kan???haha..klu aku x dpat civil n smbg blaja kat sni (uthm) xda la aku jmpa korg kan???dan yg penting skali...kat sini aku jmpa ssorg yg mampu wat aku tersenyum...gelak2...teruja pon ada la skit..hehehe...saper lg klu bukan..[s][u][p][e][r][K][O][Y] da superb!

No comments: