Sunday, June 7, 2009

::Damn...Damn...Damn::

Argghhh….tensen! tensen! Esok nak g kenduri kawen Erni mulot lak wat hal! Waaaa…pas makan durian..aku pon apa lagi…panas lew…cam best jek makan ais panas2 camni..aku pon g la amik ais krim dlam peti ais…Tgah sedap menikmati tetibe je bibir atas aku bengkak. Maw tak meraung aku tgok bibir aku cam itek. Mak ngn adik2 aku gelak jek kat aku…mak aku kata cute ape..mcm mulut laura la (upik abu dan laura) adik aku lak kata..kalah Angelina jolie..waaaaa…tak sapot langsung! Tak suka! Tak suka! nak bibir bak delima aku yang lama balik!!!!!!!




Durian ni la aku makan...



Sexy tak? letak minyak gamat kasi bekilat skit. kekeke



makin besaw la plak...kalo besaw sume takpe la gak.
leh ganti ANgelina joley. ye dok?
(mcm cacat je mulot aku tuh)

6 comments:

nuRRis said...

wei!! menakotkan!!! g kelinik la...

Miss Hazzy said...

errrkkk...
teruk gak ye...

zzxxcc said...

jerawat kat bibir..
ade ke..
haha

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

dah baik daaa...dun worry ye kawan2! caring gak korang kat aku ye..hehe

ms. diya said...

uiks. alergic ke ape tu?

~C.I.K~Z.I.Z.E.E~ said...

serious sgt2 menakotkan bibir kau weh!!!
gerun aku tgk babe